Regulamin

REGULAMIN KLUBU NAUCZYCIELA GRUPY PINGWINA

 

I. Postanowienia ogólne

 

 

1. Niniejszy Regulamin określa:
a) zasady funkcjonowania Klubu,
b) prawa i obowiązki Organizatora i Członka, w tym warunki przystępowania do Klubu oraz korzyści oferowane jego Członkom.
2. Organizatorem Klubu jest spółka Skolnity sp. z o.o. z siedzibą w Wiśle, 43-460 Wisła, ul. 1 Maja 61, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej –VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000389434 NIP:5482645961, REGON: 241920320.
3. Dane kontaktowe do korespondencji z Organizatorem w sprawach dotyczących Klubu:
a) adres pocztowy: ul. 1 Maja 61, 43-460 Wisła, z adnotacją „Klub Nauczyciela Grupy Pingwina”
b) e-mail: klubnauczyciela@grupapingwina.pl
4. Klub prowadzony jest przez Organizatora we współpracy z innymi Podmiotami Grupy Pingwina.
5. Członkostwo w Klubie jest nieodpłatne i dobrowolne.
6. Osoba uprawniona do członkostwa może wstąpić do Klubu w dowolnym momencie oraz w każdym momencie zrezygnować z członkostwa.
7. Uprawnienia Członka wynikające z członkostwa w Klubie nie mogą zostać przeniesione na osobę trzecią.


II. Definicje

Użyte w Regulaminie określenia oznaczają:
1. Członek/Członek Klubu – osoba fizyczna, która spełnia określone w Regulaminie warunki członkostwa w Klubie i przystąpiła do Klubu,
2. Karta – wirtualna karta Członka Klubu widoczna po zalogowaniu się przez Członka Klubu do portalu klubnauczyciela.grupapingwina.pl
3. Klub – program, którego specyfikę, zasady i warunki określa Regulamin,
4. Podmioty Grupy Pingwina – grupa podmiotów skupiająca Organizatora oraz inne podmioty prowadzące całoroczne ośrodki narciarsko – rowerowe z pingwinem w logo, wymienione na stronie grupapingwina.pl/stacje/,
5. Regulamin – niniejszy dokument określający zasady funkcjonowania Klubu oraz zasady świadczenia i korzystania z usług udostępnianych przez Organizatora w ramach członkostwa w Klubie; Regulamin określa prawa i obowiązki Członka i Organizatora; w zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.


III. Przystąpienie do Klubu

 

1. Aby przystąpić do Klubu należy: zarejestrować się na stronie klubnauczyciela.grupapingwina.pl, wypełniając formularz zgłoszeniowy oraz zapoznać się z Regulaminem i go zaakceptować.
2. Po wysłaniu formularza i otrzymaniu informacji potwierdzającej zgłoszenie, osoba rejestrująca się otrzymuje dostęp do Karty Członka Klubu widocznej po zalogowaniu się do portalu klubnauczyciela.grupapingwina.pl.
3. Przystąpienie do Klubu oraz członkostwo w Klubie są bezpłatne.
4. Członkowsko w Klubie rozpoczyna się w dniu otrzymania Karty przez Członka Klubu.
5. Do rejestracji i korzystania z usług elektronicznych świadczonych w ramach Klubu niezbędne jest spełnienie następujących wymagań technicznych:
5.1. dysponowanie komputerem klasy PC lub urządzeniem przenośnym;
5.2. dostęp do sieci Internet;
5.3. zainstalowanie w systemie komputera lub urządzenia przenośnego aktualnej najnowszej dostępnej wersji używanej przeglądarki internetowej oraz oprogramowania do otwierania plików *.PDF;
5.4. włączenie w przeglądarce internetowej obsługi, w tym zapisu plików cookies niezbędnych do funkcjonowania usług elektronicznych świadczonych w ramach Klubu;
5.5. posiadanie przez Członka Klubu aktywnego adresu poczty elektronicznej.
6. Członek Klubu może w dowolnym momencie zrezygnować z uczestnictwa w Klubie i usług świadczonych w jego ramach oraz zażądać usunięcia swoich danych i zaprzestania ich przetwarzania przez Organizatora. Rezygnację należy przesłać elektroniczne na adres e-mail: klubnauczyciela@grupapingwina.pl. Karta zostanie dezaktywowana niezwłocznie po wpłynięciu oświadczenia o rezygnacji z członkostwa w Klubie.


IV. Warunki członkostwa w Klubie

 

1. Do Klubu mogą przystąpić nauczyciele, wychowawcy oraz inni pracownicy pedagogiczni zatrudnieni w publicznych i niepublicznych przedszkolach, szkołach oraz innych jednostkach systemu oświaty wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz.U. z 2017 r. poz. 59 z późn. zm.) działających na terenie Polski. Wypełniając formularz rejestracyjny osoba oświadcza, iż spełnia kryteria członkostwa w Klubie.
2. Organizator lub jego przedstawiciel może prosić osobę rejestrującą się lub już posiadającą Kartę o okazanie dokumentu potwierdzającego tożsamość (dowód osobisty, legitymacja nauczyciela, prawo jazdy) oraz spełnienie kryteriów, o których mowa w ust. 1 w celu weryfikacji prawa do korzystania z przywilejów przyznanych w ramach Klubu. W przypadku gdy osoba rejestrująca się lub posiadająca Kartę odmawia okazania takiego dokumentu Organizator jest uprawniony do odmowy realizacji przywilejów przyznanych w ramach Klubu, w szczególności odmowy sprzedaży biletów ze zniżką lub produktów w promocyjnej cenie. W takiej sytuacji Członkowi Klubu nie przysługują żadne roszczenia względem Organizatora.
3. Członek Klubu nie może wykorzystywać Klubu do dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
4. Organizator posiada prawo wykluczenia Członka z Klubu, gdy zajdzie co najmniej jedna z podanych sytuacji:
4.1. Członek Klubu poda nieprawdziwe lub nieprawidłowe dane,
4.2. Członek Klubu poda się za inną osobę,
4.3. w sytuacjach określonych w pkt IV.2,
4.4. Członek Klubu narusza postanowienia pkt IV.3,
4.5. Członek Klubu narusza postanowienia pkt VI.9,
4.6. Członek Klubu w inny sposób naruszy postanowienia niniejszego Regulaminu.

V. Karta

 

1. Członek Klubu otrzymuje Kartę w postaci elektronicznej, która potwierdza jego uczestnictwo w Klubie.
2. Członek Klubu może posiadać tylko jedną Kartę w postaci elektronicznej z unikatowym numerem.
3. Karta wydawana jest na czas nieoznaczony.


VI. Przywileje Członków Klubu

 

1. Tylko osoba posiadająca ważną/aktywną Kartę może korzystać z przywilejów Klubu.
2. Gdy Członek Klubu otrzyma Kartę może korzystać ze zniżek przygotowanych przez Organizatora:
2.1. 20% zniżki dla Członka Klubu oraz osoby towarzyszącej w Ośrodku Słotwiny Arena w Krynicy-Zdrój, na wjazd i zjazd koleją, bilet wstępu na Wieżę widokową oraz ścieżkę edukacyjną, bilet wstępu do tężni solankowej.
2.2. 20% zniżki dla Członka Klubu oraz osoby towarzyszącej w Ośrodku Kurza Góra w Kurzętniku, na bilet wstępu na Wieżę widokową oraz ścieżkę edukacyjną.
2.3. 20% zniżki dla Członka Klubu oraz osoby towarzyszącej w Ośrodku Kasina w Kasinie Wielkiej, na wjazd i zjazd koleją oraz bilet wstępu do Muzeum Moped Retro.
2.4. 20% zniżki dla Członka Klubu oraz osoby towarzyszącej w Ośrodku Czarny Groń w Rzykach, na bilet wstępu do Edukacyjnej Strefy Pingwina oraz Magicznej Osady.
2.5. 20% zniżki dla Członka Klubu oraz osoby towarzyszącej w Ośrodku Skolnity w Wiśle, na wjazd i zjazd koleją oraz bilet wstępu do tężni solankowej.
3. W celu uzyskania zniżek w danym Ośrodku Członek Klubu jest zobowiązany okazać ważną/aktywną Kartę w postaci elektronicznej. Postanowienia punktu IV ust. 2 stosuje się.
4. Członek Klubu ma dostęp do specjalnie przygotowanych materiałów dydaktycznych, które są publikowane na stronie klubnauczyciela.grupapingwina.pl. Członek Klubu może uzyskać do nich dostęp poprzez zalogowanie się.
5. Członek Klubu może brać udział w specjalnie przygotowanych konkursach dla Członków Klubu.
6. Członek Klubu może wyrazić zgodę na otrzymywanie od Organizatora informacji o charakterze promocyjnym za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
7. Wyrażenie zgody nie jest warunkiem koniecznym, by zostać Członkiem Klubu, jednak brak zgody uniemożliwia Organizatorowi przekazywania drogą elektroniczną Uczestnikowi Klubu informacji o promocjach i wydarzeniach.
8. Nie można wymieniać zniżek na gotówkę.
9. Karta nie może zostać przez Członka Klubu użyczona lub w inny sposób oddana do płatnego lub bezpłatnego użycia innej osobie.
10. Organizator za pośrednictwem Klubu umożliwia Członkom Klubu nieodpłatne korzystanie z usług świadczonych przez Organizatora drogą elektroniczną takich jak: prowadzenie konta Członka Klubu, dostarczenie Karty Członka Klubu, wysyłanie wiadomości elektronicznych, na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
11. Zniżki dla osoby towarzyszącej przysługują wyłącznie w przypadku jednoczesnego zakupu biletu przez Członka Klubu. Prawo do zniżki przysługuje wyłącznie jednej osobie towarzyszącej Członkowi Klubu.
12. Zniżki przyznawane Członkom Klubu oraz osobie towarzyszącej nie sumują się z innymi zniżkami lub ulgami.
13. W przypadku wizyt grupowych, oferta dla grupy ustalana jest bezpośrednio z koordynatorem danej stacji. W takim przypadku zniżki dla Członków Klubu Nauczyciela nie mają zastosowania.


VII. Dane Osobowe

1. Współadministratorami danych osobowych Członków Klubu, zgodnie z przepisami Ogólnego rozporządzanie o ochronie danych („RODO”) czyli podmiotami, które wspólnie decydują o tym jak będą przetwarzane dane osobowe Członków Klubu są wskazane niżej podmioty:
1) Czarny Groń Sp. z o.o. . z siedzibą w Rzykach, os. Praciaki 91, 34-125 Sułkowice;
2) Kasina sp. z o.o., z siedzibą w Kasinie Wielkiej, Kasina Wielka 672, 34-741 Mszana Dolna;
3) Słotwiny Arena sp. z o.o. z siedzibą w Krynicy- Zdrój, ul. Słotwińska 51A, 33-380 Krynica Zdrój,
4) Kurza Góra sp. z o.o., z siedzibą w Kurzętnik, ul. Kurza 1, 13 –306 Kurzętnik,
5) Skolnity sp.z o.o., z siedzibą w Wiśle, ul. 1-go Maja 61, 43-460 Wisła
zwane dalej („Współadministratorami”).
2. Na podstawie umowy o współadministrowanie, Współadministratorzy wspólnie ustalili cele i sposoby przetwarzania danych osobowych w obszarze prowadzenia akcji i działań marketingowych. Współadministratorzy, w szczególności wyznaczyli wspólny punkt kontaktowy w sprawach ochrony danych osobowych: Czarny Groń Sp. z o.o. z siedzibą w Rzykach, os. Praciaki 91, 34-125 Sułkowice, z którym można się skontaktować pod adresem e-mail: iod@czarnygron.pl lub telefonicznie: +48 33 875 74 21.
3. Dane osobowe Członków Klubu są przetwarzane w celach i w oparciu o podstawy prawne wskazane poniżej:
1) zakładanie i obsługa konta Członka Klubu, w tym zapewnienie możliwości korzystania z funkcjonalności konta (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – niezbędność przetwarzania do zawarcia i wykonania umowy);
2) przyjmowanie zapytań i udzielanie odpowiedzi dotyczących uczestnictwa w Klubie oraz usług świadczonych na podstawie Regulaminu (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. w ramach tzw. prawnie uzasadnionego interesu administratora jakim jest umożliwienie komunikacji w sprawach związanych z korzystaniem z usług);
3) przesyłanie informacji marketingowych i ofert specjalnych dedykowanych posiadaczom Karty, a także innych ofert i informacji o promocjach oraz wydarzeniach organizowanych przez Współadministratorów, za pośrednictwem poczty email (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO tj. w ramach tzw. prawnie uzasadnionego interesu administratora jakim jest marketing bezpośredni usług Współadministratorów);
4) zapewnienie bezpieczeństwa w ramach usług świadczonych na podstawie Regulaminu oraz bezpieczeństwa Członków Klubu przed atakami hakerskimi oraz wszelkimi innymi zagrożeniami bezpieczeństwa sieci oraz systemów informatycznych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. w ramach tzw. prawnie uzasadnionego interesu administratora jakim jest zapewnienie bezpieczeństwa danych, ich poufności, integralności i dostępności);
5) dochodzenie lub obrona przed roszczeniami (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. w ramach tzw. prawnie uzasadnionego interesu administratora jakim jest konieczność ustalania, dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrona przed roszczeniami).
4. Dane Członka Klubu mogą być udostępniane:
1) podmiotom świadczącym usługi na rzecz Współadministratorów, takie jak usługi marketingowe, informatyczne, analityczne, prawne, księgowe;
2) podmiotom upoważnionym do otrzymania danych na podstawie przepisów prawa, w tym organom i podmiotom publicznym.
5. W ramach świadczenia usług na podstawie Regulaminu mogą być wykorzystywane narzędzia informatyczne dostarczane przez podmioty z tzw. państw trzecich (tj. państw nienależących do Europejskiego Obszaru Gospodarczego). Korzystanie z takich narzędzi może wiązać się z koniecznością przekazania danych osobowych do państwa trzeciego. W takich przypadkach transfer danych osobowych odbywać się będzie w zgodzie z przepisami RODO tj. np. na podstawie decyzji Komisji Europejskiej stwierdzająca odpowiedni poziom ochrony danych osobowych lub w oparciu o tzw. standardowe klauzule ochrony danych przyjęte przez Komisję Europejską. Aby otrzymać szczegółowe informacje na temat stosowanych zabezpieczeń, należy skontaktować się wysyłając zapytanie na adres email: iod@czarnygron.pl.
6. Okres przechowywania danych osobowych Członków Klubu zależy od celu dla jakiego dane zostały pozyskane tj.
1) przez okres uczestnictwa w Klubie;
2) przez czas niezbędny do udzielenia odpowiedzi na zapytanie;
3) do momentu wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (jeśli przetwarzania odbywa się na podstawie tzw. prawnie uzasadnionego interesu – przypadki takiego przetwarzania są opisane w pkt. 3).
Po tym czasie dane osobowe będą archiwizowane przez czas wymagany przez właściwe przepisy prawa lub przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Następnie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane.
7. Każdy Członek Klubu ma prawo do:
1) dostępu do swoich danych, poprawiania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
2) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie tzw. prawnie uzasadnionego interesu);
3) przenoszenia danych (jeśli przetwarzanie odbywa się w ramach realizacji umowy lub na podstawie zgody, a dane są przetwarzane w sposób zautomatyzowany);
4) złożenia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych);
8. Wszystkie wskazane wyżej prawa mogą być dochodzone w zakresie i na zasadach określonych w przepisach RODO. W celu realizacji powyższych praw należy skontaktować się wysyłając zapytanie na adres Czarny Groń Sp. z o.o. z siedzibą w Rzykach, os. Praciaki 91, 34-125 Sułkowice lub drogę e-mail: iod@czarnygron.pl.
9. Podanie danych jest dobrowolne, ale może być konieczne do realizacji niektórych usług np. założenia konta i przystąpienia do Klubu. W przypadku niepodania wymaganych danych nie będzie możliwości korzystania z takich usług.


VIII. Reklamacje

 

1. Członek Klubu ma prawo złożyć reklamację dotyczącą korzystania usług świadczonych w ramach Klubu.
2. Reklamacje powinny zawierać co najmniej: imię, nazwisko, dane kontaktowe (adres pocztowy lub adres e-mail) oraz opis okoliczności uzasadniających złożenie reklamacji przez Członka Klubu.
3. Reklamacje należy składać za pomocą formularza kontaktowego lub na adres e-mail: klubnauczyciela@grupapingwina.pl
4. Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora, a odpowiedź zostanie wysłana w ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji. Odpowiedź zostanie wysłana na dane kontaktowe wskazane przez Członka Klubu podczas składania reklamacji.
5. Niniejsze postanowienia Regulaminu nie wyłączają ani nie ograniczają ustawowych praw Członków Klubu.


IX. Zmiany Regulaminu

 

1. Operator jest uprawniony do jednostronnej zmiany Regulaminu w przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, którymi są:
a) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub ich interpretacji stosowanej przez sądy lub organy władzy publicznej, mająca bezpośredni wpływ na treść Regulaminu i skutkująca koniecznością jego dostosowania do takiej zmiany przepisów lub ich interpretacji;
b) wydanie orzeczenia, decyzji, zalecenia lub innego podobnego aktu przez sąd lub uprawniony organ władzy publicznej, mającego bezpośredni wpływ na treść Regulaminu i skutkującego koniecznością jego zmiany w celu dostosowania do takiego orzeczenia, decyzji, zalecenia lub innego podobnego aktu;
c) zapobieganie naruszeniom Regulaminu lub przeciwdziałanie nadużyciom;
d) usunięcie ewentualnych omyłek, błędów, niejasności lub wątpliwości interpretacyjnych dotyczących treści Regulaminu;
e) zmiana zasad funkcjonowania Klubu, skutkująca koniecznością dostosowania Regulaminu do takiej zmiany;
f) zmiana w zakresie nazw, adresów, linków (łączy) lub danych firmowych wskazanych w treści Regulaminu;
g) konieczność aktualizacji wymogów technicznych lub standardów bezpieczeństwa wskazanych w Regulaminie;
h) usprawnienie obsługi Członków Klubu.
2. Zmiany wchodzą w życie w terminie 14 dni od dnia wprowadzenia zmienionego Regulaminu do Aplikacji.
3. O jednostronnej zmianie Regulaminu Operator powiadomi Użytkowników poprzez wiadomość e-mail, udostępniając zmieniony Regulamin oraz podając termin wejścia zmiany Regulaminu w życie, przy czym termin ten będzie wynosić co najmniej 14 (czternaście) dni od daty przesłania powiadomienia o zmianie Regulaminu, chyba że obowiązujący przepis prawa, orzeczenie lub inny podobny akt uprawnionego organu władzy publicznej będzie wymagał od Operatora wprowadzenia zmiany Regulaminu w krótszym terminie.
4. Zmieniony Regulamin stosuje się do Użytkownika, który nie zrezygnuje z członkostwa w Klubie przed datą wejścia zmiany Regulaminu w życie.


X. Postanowienia końcowe

1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie 1.03.2025 roku.
2. Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia działalności Klubu w każdej chwili, o czym musi zawiadomić Członka Klubu informacją przesłaną drogą elektroniczną na podany podczas rejestracji adres e-mail oraz poprzez umieszczenie informacji na stronie internetowej.
3. Informacje na temat Klubu można uzyskać pisząc na adres klubnauczyciela@grupapingwina.pl
4. Dla praw i obowiązków wynikających z niniejszego Regulaminu właściwe jest prawo polskie.
5. Wybór prawa polskiego na podstawie Regulaminu nie pozbawia Użytkownika będącego konsumentem ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy między Operatorem a Członkiem Klubu, na mocy prawa, które zgodnie z właściwymi regulacjami miałoby zastosowanie w przypadku braku wyboru.
6. Treść niniejszego Regulaminu dostępna jest na stronie klubnauczyciela.grupapingwina.pl oraz w każdym Podmiocie Grupy Pingwina.